Zwrot / wymiana / reklamacja towaru

  1. ZWROTY

    Masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny. Zwracana odzież nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać wszystkie metki, nie musi być zapakowana w oryginalne opakowanie. Prosimy odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.

    Zwrot środków pieniężnych za zakupioną odzież nastąpi maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą płatności jaką dokonana była płatność za zamówienie

    Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

    Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  2. REKLAMACJE

    Pomimo naszych starań może się zdarzyć, że otrzymasz towar wadliwy. Jeżeli zdarzy się, że towar ma wadę prosimy o odesłanie produktu do siedziby naszej firmy. Towar powinien być zabezpieczony na czas przesyłki i dołączony powinien być dowód zakupu. Do paczki powinien powinien być dołączony formularz reklamacji z opisem wady, lub taki opis należy wysłać do nas drogą elektroniczną. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 do daty otrzymania towaru zwróconego przez klienta.

    Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  3. WYMIANA

    Masz 14 dni na zmianę decyzji i wymianę towaru na inny. Jeżeli chcesz wymienić towar poinformuj nas o tym drogą elektroniczną lub telefonicznie, abyśmy mogli zarezerwować dla Ciebie towar. Towar musi być do nas odesłany w nienaruszonym stanie, oryginalne opakowanie nie jest konieczne. Prosimy dołączyć wypełniony formularz wymiany. Nowy towar wyślemy najszybciej jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Kosztem przesyłki w wysokości 10zł będzie obciążony klient. Pieniądze można wpłacić na konto bądź dołączyć do odsyłanej rzeczy.

 

FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY (plik pdf)

 

Zwroty, wymiany i reklamacje należy kierować na adres:

 

HEXO

ul. Skłodowskiej-Curie 82

59-301 Lubin